Otázky a odpovědi - stránka 3


Nejsou Vám jasné některé věci ohledně stěhování, balení předmětů, nebo našich služeb? Přečtěte si náš přehled častých otázek našich zákazníků, ke kterým jsme připojili naše odpovědi. Pokud mezi uvedenými otázkami nenaleznete odpověď na tu svou, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím telefonu nebo e-mailu, které jsou uvedeny na naší stránce s kontakty.

|< 1 2 3 > >|
21.

Pro koho je vhodné si objednat kompletní stěhovací služby? Pro menší byty, kde nebudou mít vaši zaměstnanci problémy s přestěhováním, nebo naopak velké byty a domy, kde je toho naopak hodně?

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

Kompletní služby jsou pro soukromé osoby vhodné hlavně pro stěhování do vzdálenějších destinací, tj. po České republice či do zahraničí. Zde je totiž vyšší pravděpodobnost poškození stěhovaných předmětů při neodborném zabalení na cestách po českých silnicích. Dále si také kompletní služby objednávají firmy, aby nerozptylovali své zaměstnance jinou činností, než za kterou jsou placeni. Nicméně kompletní servis doporučujeme všem.

22.

Znamená pro vaši stěhovací firmu nějaké riziko například stěhování pian, koncertních křídel apod.? Musí to zákazník hlásit předem, že něco takového k přestěhování má?

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

Nahlásit stěhování pianina či klavíru předem je nezbytné. Jelikož se jedná o těžké břemeno, má rozdílnou sazbu od běžného stěhování. Když pomineme problémy s uhrazením stěhování, které nastávají na místě v den D, kdy zákazník zjistí až od posádky, že konečná cena bude zcela jiná, nelze pominout fakt, že dva pracovníci křídlo o váze 300 a více kilogramů jednoduše bezpečně nepřestěhují. Proto je třeba hlásit stěhování klavírů předem, abychom vypravili na zakázku dostatečný počet pracovníků. Nejdůležitější je, aby zákazník uvedl správně váhu stěhovaného pianina či klavírů.

23.

Pokud si váš klient neobjedná stěhování na klíč (neodevzdá klíče od bytu a nevrátí se až do přestěhovaného bytu), čím může stěhování vašim zaměstnancům zjednodušit a urychlit? V čem například vaši klienti chybují?

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

Zákazníci často podceňují zajištění parkovacího prostoru pro naše vozidlo na nakládce či vykládce. Stěhování pak trvá zbytečně déle, protože naše vozidlo nakonec zaparkuje daleko, čímž se i navyšuje cena stěhování, která je pro nakládku a vykládku počítána v hodinové sazbě. Ve výjimečných případech může tento detail stěhování zcela znemožnit.

24.

Jakým způsobem lze zajistit místo pro parkování auta ?

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

Většinou se to řeší natažením pásek s cedulkou stěhování, nebo postavení vlastního vozu v místě, kde by mělo stěhovací auto parkovat.

25.

Přijelo ke mně větší auto než jsem si objednal. Budu platit více?

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

Samozřejmě, že ne. Někdy je z logistických důvodů zasláno větší auto, než bylo objednáno, ovšem vždy za cenu auta objednaného.

26.

Stěhuji se do jiného kraje, kde dostanu na vozidlo jinou SPZ. Musím si kupovat novou dálniční známku kvůli jiné SPZ?

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

V případě změny SPZ na vozidle není třeba kupovat novou dálniční známku. V případě silniční kontroly jsou policisté schopni si sami ověřit změnu SPZ. Je také doporučeno vozit kopii velkého technického průkazu, kde je změna SPZ uvedena.

|< 1 2 3 > >|

? NAPOVEDA povinné
Kontakt
tel. +420 608 423 304
tel. +420 222 765 675
tel. +420 240 200 252
800 100 056 volejte zdarma