Stěhovací služby, autodopravu, montáž nábytku, balení, přepravu osob, nákup obalových materiálů a další služby u nás můžete uhradit několika způsoby:
- hotově - po dokončení stěhování a dalších služeb našim pracovníkům
- hotově dopředu - výhradně v sídle naší firmy na Praze 4 před započetím práce
- převodem dopředu - na náš účet na základě zálohové faktury (v případě, že jste si vybrali možnost platby předem - bankovním převodem, vyžadejte zálohovou fakturu, která Vám bude zaslána emailem nebo poštou)
- platba kartou - (MasterCard, Maestro Electronic, Visa, Visa ELECTRON, V PAY) je možná výhradně v sídle naší firmy na Praze 4 před započetím práce. Při zapůjčení obalových materiálů platba kartou NENÍ MOŽNÁ!
- platba na fakturu - pro stálé zákazníky, statní organizace nebo exkluzivní partneři a pouze po domluvě nabízíme možnost platby na fakturu se splatností 14 dní