Stěhování úředníků


Provádíme kompletní stěhování úředníků a jejich kanceláří. Poskytneme odpovídající obalové materiály na zabalení nábytku, počítačů, dokumentů a dalších věcí. Balení můžete provést vlastními silami, nebo jej můžete přenechat na našich pracovnících. Stěhovací parta poté vše naloží do stěhovacího vozu a převeze na místo určení. Zde je vše vyloženo na Vámi určené místo.

Zaslat poptávku na stěhování kanceláří

Průběh stěhování

Stěhujeme kompletní vybavení kanceláří, ale i jednotlivé krabice.

  • Před naložením do stěhovacího vozu je nutné vše zabalit, aby nedošlo k poškození.
  • Nábytek podle potřeby demontujeme, zabalíme a na místě vykládky uvedeme do původního stavu.
  • Dokumenty zabalíme a označíme tak, aby nedošlo k jejich pomíchání. K dispozici máme archivační krabice vhodné na šanony.
  • Počítače a další elektroniku pečlivě zabalíme do bublinkové folie, která chrání proti nárazům.
  • Osobní věci úředníků zabalíme do stěhovacích krabic nebo přepravek.
  • Přestěhujeme i těžká břemena (např. kopírky) s váhou i několik set kilogramů.
  • Stěhujeme i o víkendech a svátcích, aby nedošlo k omezení provozu. Bez příplatku.

 

Příprava na stěhování

  • Doporučujeme prohlídku naším technikem, který odhadne délku stěhování, doporučí vhodné vozidlo a zodpoví vaše dotazy. Na základě prohlídky sestaví cenovou nabídku. V rámci Prahy je prohlídka zdarma.

  • Dodáme veškeré potřebné obalové materiály.
  • Balení můžete provést sami, nebo vše zabalí naši pracovníci.
  • Při rozsáhlejším stěhování je vhodné připravit plánek, podle kterého nastěhujeme jednotlivé věci do nových prostor. Stejně tak můžeme společně připravit harmonogram stěhování.

? NAPOVEDA povinné