Reklamační řád


Reklamační řád pro reklamaci služeb

Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace služeb zakoupených prostřednictvím on-line portálu Stěhování, stěhovací služby TAVOČER s.r.o. provozovaného společností

TAVOČER s.r.o., se sídlem Nad Vinným potokem 2/1149, 101 00, Praha 10

IČ: 25749960,

DIČ: CZ25749960,

zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 66820

Adresa pro doručování: Nad Vinným potokem 2/1149, 101 00, Praha 10

Telefonní číslo: +420 800 100 056

Kontaktní e-mail: stehovani@tavocer.cz

1. Za jaké vady poskytnutých služeb odpovídáme?

Jako poskytovatel služeb odpovídáme za to, že služba při poskytnutí nemá vady a že je poskytnuta ve shodě se smlouvou. Shodou se smlouvou se rozumí zejména to, že služba odpovídá jejímu popisu a že byla poskytnuta s řádnou odbornou péčí a včas.

2. Jaká je záruční doba poskytované služby?

Poskytované služby je možné reklamovat v průběhu jejich poskytování. Skryté vady reklamujte bez zbytečného odkladu po tom, co se nich dozvíte. Nejpozději lze vadu služby reklamovat do šesti měsíců od poskytnutí služby.

3. Jaká práva z vadného plnění máte?

V případě, že byla vadně poskytnuta služba, máte právo na bezplatnou nápravu služby. Nelze-li vadu služby takto odstranit, máte právo na přiměřenou slevu z ceny služby.

4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?

Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:

-      jste o vadě před poskytnutím služby věděli;

-      jste vadu sami způsobili.

5. Jak postupovat při reklamaci?

Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady.

Reklamaci lze uplatnit telefonicky, e-mailem či písemně.

Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady poskytnuté služby.

Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení.

V případě sporné reklamace rozhodneme o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.

Tento Reklamační řád je platný a účinný od 19.10.2015.


? NAPOVEDA povinné
Kontakt
tel. +420 607 855 644
tel. +420 608 423 304
tel. +420 222 765 675
tel. +420 240 200 252
800 100 056 volejte zdarma