Otázky a odpovědi - stránka 2


Nejsou Vám jasné některé věci ohledně stěhování, balení předmětů, nebo našich služeb? Přečtěte si náš přehled častých otázek našich zákazníků, ke kterým jsme připojili naše odpovědi. Pokud mezi uvedenými otázkami nenaleznete odpověď na tu svou, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím telefonu nebo e-mailu, které jsou uvedeny na naší stránce s kontakty.

|< 1 2 3 >|
11.

Jaký balící materiál používáte?

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

Používáme jenom kvalitní, speciálně k tomu určené krabice, bublinkovou fólii a fixační fólii.

12.

Můžeme případně nechat v některých menších skříňkách jejich obsah, zejména oblečení. Zdá se nám, že skříňky nejsou těžké a pokud bychom u nich přelepili pouze páskou zásuvky a dvířka, aby se neotevíraly, daly by se přenést tak jak jsou. Lze to?

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

Obecně lze ve skříňkách ponechat obsah, skříňky je ale třeba zabezpečit proti svévolnému otevření a tím zabránit vysypání obsahu. Dále je třeba brát ohled na celkovou váhu skříňky i s obsahem. Některé skříňky bývají konstrukčně křehké a nemusí váhu obsahu při transportu vydržet.
K zabezpečení je ideální použít fixační fólii. Oproti lepícím páskám má tu výhodu, že skříňky nepoškodí, nezanechává po sobě žádné stopy.

13.

Zajišťujete dovoz a odvoz stěhovacích krabic zapůjčených na stěhování?

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

Samozřejmě, za fixní poplatek 400 Kč bez DPH (484 Kč vč. 21% DPH) Vám krabice přivezeme nebo odvezeme na Vámi zvolenou adresu.

14.

Jsou vaši pracovníci vybaveni nářadím na montáž/demontáž nábytku?

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

Ano, všechny naše vozy jsou vybaveny běžným nářadím na případnou drobnější montáž/demontáž nábytku. Jestliže však dopředu víte, že bude tato činnost potřeba, je dobré sdělit tuto informaci dispečerovi. Naši pracovníci budou se situací obeznámeni a vybaví se veškerým potřebným nářadím.

15.

Je možné před samotným stěhováním získat kontakt na stěhovací partu?

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

Ne, není. Řidič má na zákazníka vždy kontakt u sebe. Pro Vaše větší pohodlí je komunikace vedena přes proškolené dispečery, kteří jsou o situaci vždy aktuálně informováni.

16.

Nebyl jsem spokojen s prací stěhovací party. Jak mám postupovat?

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

Naše firma se vždy snaží o perfektní servis zákazníkovi. Ovšem i přesto je možné, že dojde k situaci, se kterou nemusí být zákazník spokojen. Řešením je vždy telefonát na náš dispečink. Proškolený pracovník veškeré Vaše připomínky zaznamená a bude se snažit o nápravu dané situace. Spokojený zákazník je pro nás nejdůležitější !!!

17.

Můžeme si zabalit nábytek sami ?

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

Zákazník má samozřejmě možnost zabalit si stěhované věci sám. Otázkou je však profesionalita balení, která je důležitá hlavně pro zákazníka. Pokud si stěhované předměty zabalí sám a ty během stěhování z obalového materiálu vyklouznou a poškodí se, nevztahuje se na vzniklou škodu naše pojistka. Pokud si nechá vše zabalit naší společností, je zajištěn naší pojistkou.

Obalové materiály (bublinková fólie, fixační fólie, lepící pásky), dále krabice, šatní boxy nebo PVC přepravky potřebné k balení, Vám můžeme na Vaše přání doručit s předstihem před stěhováním tak, abyste měli čas na řádné zabalení všech věcí a nábytku. Podrobnosti o dodání materiálů najdete v sekci obalové materiály.
Firma Tavočer s.r.o. nezodpovídá za škody na stěhovaném nábytku, který zákazník chybně zabalil.

18.

Musím se nějak připravit ke stěhování?

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

To záleží na Vás. Čím lépe se připravíte, tím více ušetříte. Nemusíte ale dělat nic, stačí nám jenom zavolat a my přijedeme, uděláme vše co bude potřeba. Cena ale bude v tomto případě vyšší.

19.

Pokud si u vás zákazník objedná stěhování, jak velký rozsah servisu mu můžete nabídnout? Tedy jen pronájem dodávky, vaše pracovníky, následný úklid nebo i stěhování na klíč s veškerým servisem?

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

Disponujeme vozovým parkem čítajícím 15 vozidel o rozměrech vnitřního prostoru od 11 do 43 kubických metrů podle individuálních potřeb zákazníka. Bez našeho pracovníka vozidla nepůjčujeme, zákazník si ho může pronajmout vždy minimálně s řidičem. Maximální počet pracovníků omezený není. Dále nabízíme balící služby, demontáž či montáž nábytku a kuchyňských linek, úklid i odvoz na sběrný dvůr. Jediné, co nevozíme, je suť, abychom udržovali prostor pro stěhování dalších zákazníků v naprosté čistotě. Možnost objednat si stěhování na klíč je samozřejmostí. Naše firma vyšle na místo technika, ten určí objem stěhování a vytvoří cenovou nabídku podle potřeb zákazníka.

20.

Přibývá vám zákazníků, kteří chtějí šetřit vlastní síly a nervy, a kteří si proto objednají kompletní stěhovací služby včetně balení a vybalení?

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

V tomto směru se v dlouhodobém měřítku nic nemění.

|< 1 2 3 >|

? NAPOVEDA povinné